Followers

Saturday, October 10, 2009

Mystique Swiss ,Pherolins & Phero-X


Name:

Adress :

Tel:

Product / Quantity :

Payment Thru :

MYBANK ANNISHA BINTI NORDIN 502036055159

CIMB ANNISHA BINTI NORDIN 02080099637524

Transaction Date / Time :

SETELAH PEMBAYARAN DIBUAT MELALUI ON9 SILA BERIKAN BUKTI PEMBAYARAN ANDA KE EMAIL

zamisha79@yahoo.com.my

Email Adress:


This contact form was created by Freedback.





♫.¸¸.♫´¯` MyStique Swiss...






¤°.¸¸.•´¯`» Mystique Swiss Kini lebih pekat dgn botol baru !! Harga tetap sama..

Sesuai utk wanita 20-an ke atas..

HARGA: RM 50.00 / SEBOTOL (Postage ke SM:RM6 SS:RM9)

Mystique adalah hormon copulins untuk memikat lelaki. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung p...ada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique hari ni juga!

Masih kurang faham tentang pheromone? Pheromone adalah sel hormon yang hanya boleh di kesan oleh organ yang terdapat di pangkal hidung yang di panggil VNO (Vomeronasal). Apabila organ VNO tersebut mengesan kehadiran pheromone, ia seterusnya akan menghantar respon seksual signal ke otak seterusnya membuatkan orang yang berapa berdekatan persekitaran anda menjadi lebih positif dan lebih mesra.

Mystique Swiss adalah hormon pemikat lelaki yang paling kuat pernah dihasilkan oleh makmal. Ia diselidik saintis selama 20 tahun dalam kajian pengasingan bahan aktif Copulins dan 2 tahun dalam membina teknologi canggih yang selamat dan efektif. Mystique adalah jauh lebih hebat berbanding mana-mana produk wangian pemikat dan penggoda lelaki. Produk Mystique Swiss telah membuktikan - dalam kajian yang dilakukan ke atas manusia - ia memiliki kesan pemikat dan penggoda yang 5 kali lebih kuat berbanding lain-lain produk yang berada di pasaran.

Mystique Swiss bertindak secara pantas dengan menghantar signal ke bahagian VNO (saraf pengesan hidung) manusia dan mengaktifkan deria bau dan sel otak tanpa menganggu sistem pernafasan dan tanpa menganggu emosi. Ia menghantar signal dan aura pemikat yang menggoda, seterusnya menangkap perhatian orang sekeliling anda dengan efektif sekali. Manusia yang terhidu hormon copulins ini akan berasa tenang, aman, konfiden, seronok dan bersikap lebih positif. Kajian juga menunjukkan lelaki yang terhidu Mystique Swiss akan menjadi sedikit ghairah.

Perhatian : Hormon Copulins Mystique Swiss yang diperlukan untuk memikat dan menggoda lelaki haruslah berkuasa, agar berkesan dan bertindakbalas terhadap lelaki! Dapatkan Mystique Swiss kerana dos hormon yang terkandung di dalamnya sangatlah kuat.Kesan setiap individu adalah berbeza. Pengguna digalakkan mencuba sendiri produk dan menilainya dari pelbagai aspek. Pewangi hormon adalah bertujuan untuk memikat, menggoda dan meningkatkan aura positif. Gunakanlah selalu untuk aktiviti bisness, pergaulan seharian dan ketika sering bertemu orang ramai.

Testimoni Real: Sharifah Safua - KL “Saya dapati suami suka dengan saya, dia memuji bau saya, dia kata bau saya seksi, dia pernah tanya, minyak wangi apa saya pakai. Rasa best sangat, tetapi saya pelik dia sekarang suka peluk-peluk saya tidak kira waktu. Dia kata best sangat bila peluk dan bila bau saya melekat kat dia. Saya juga pernah ke hotel dan masa kat lobby hotel ada seorang lelaki kejar saya, risau juga, saya ingat ada apa, rupanya dia nak tahu minyak wangi apa saya pakai, dia kata bau saya seksi dan mengancam abis, saya rasa dia ghairah kut, orangnya hensem, buat pengetahuan awak, saya ni dah kahwin, saya cakap padanya”

Mystique Swiss Copulins berbeza dari lain-lain jenama kerana ia dihasilkan untuk memikat lelaki. Ujian yang dilakukan ke atas lelaki mendapati 97% lelaki akan teringat-ingat bau hormon unik ini. 95% lelaki mengingati baunya, 99% lelaki sukakan baunya. Kami mendapati lelaki akan ingat dan kenali baunya kerana signal hormon copulins telah mengaktifkan deria ke-enam dengan sempurna. Selain itu lelaki terdorong untuk jatuh cinta kepada pemakai Mystique Swiss Copulins kerana beranggapan pemakai Mystique Swiss Copulins punyai sifat keibuan yang tinggi. Wanita yang menggunakan Mystique Swiss Copulins tidak kira usia, atau paras rupa akan dapat memikat lelaki kerana hormon Copulins yang terkandung di dalamnya. Ia bagai menyampaikan mesej kepada deria ke-enam lelaki bahawa anda adalah seorang calon yang sesuai untuk menjadi ibu kepada keturunan lelaki tersebut secara biologi. Ini yang sering diperkatakan keserasian (chemistry). Mystique Swiss Copulins akan membuatkan anda dianggap serasi dan sesuai menjadi ibu kepada anak-anak lelaki yang ingin anda pikat, atas dasar hormon yang anda miliki adalah dari genetik yang terbaik, dan anda sesuai dijadikan (induk) atau ibu kepada keturunannya. Mahukah Anda :-

* Memikat & Menggoda Lelaki Idaman Anda
* Membuatkan Semua Lelaki Berasa Seronok Menghidu Bau Anda
* Menjadikan Lelaki Ghairah dan Senang Mendekati Anda
* Meningkatkan Hormon Pemikat Secara Efektif & Cepat
* Memiliki Daya Memikat Yang Tiada Tandingan
* Mempunyai Aura Positif Yang Mampu Dirasai Ketika Bersama Rakan & Teman

Mystique Swiss Copulins adalah hormon jenis semburan yang digunakan secara luaran untuk meningkatkan daya tarikan anda terhadap lelaki. Ia merupakan senjata kimia untuk memikat malah ia mampu membuatkan setiap orang yang berada berdekatan dengan anda merasa tenang. Mystique Swiss Copulins adalah satu-satunya hormon yang dicipta khusus untuk golongan wanita berkerjaya yang sering menemui ramai orang. Beribu-ribu wanita di seluruh dunia telah ketahui hakikat bahawa, dunia moden ini penuh cabaran dan harus dilalui dengan menggunakan teknologi hormon yang sofistikated. Pengguna-pengguna Mystique Swiss COpulins sangat sukakan hasilnya. Ia adalah keperluan asas yang perlu dimiliki dalam kehidupan sosial yang mencabar abad ini. Produk pemikat dan peningkat aura positif semakin mendapat sambutan kerana, ia semakin diperlukan atas beberapa faktor :-

* Kes Penceraian Yang Semakin Ketara
* Kedinginan Seks Suami-Isteri
* Pergaulan dan Persekitaran Tempat Kerja Yang Negatif
* Keharmonian Rumahtangga

Jadi dengan menggunakan Mystique Swiss Copulins ini :-

* Bos Akan Lebih Sukakan Anda.
* Rakan Sejawat Anda Akan Bersikap Lebih Positif Dan Terbuka.
* Menyemarakkan Kasih Sayang Suami & Kekasih Terhadap Anda.
* Pelanggan Yang Sering Anda Temui Akan Merasa Lebih Tenang, Aman & Seronok.

Aturcara Penggunaan.Sembur Pada Baju atau Pada Kulit dalam jarak Satu Kaki. Kesan Hormon Mystique Swiss Copulins akan bertahan selama enam jam. Gunakanlah sekerap yang mungkin iaitu ketika anda ingin menemui orang tersayang, rakan-rakan, bos pejabat atau pelanggan anda. Kami pasti anda akan menawan hati semua orang yang berada disamping anda.

Hormon Copulins yang kami gunakan adalah jenis sintetik yang dihasilkan di makmal menggunakan teknologi sains. Ia tidak mengandungi bahan-bahan berunsurkan haiwan. Setiap kandungan menggunakan bahan berasaskan tumbuh-tumbuhan, jadi ianya amat bersih dan sesuai untuk semua golongan. Sekiranya anda percaya bahawa Mystique Swiss Copulins perlu anda miliki dan guna sekarang.

Mistique Swiss Copulins sangat berkesan, dan ia telah diuji secara saintifik. Ia mampu memikat setiap lelaki yang terhidu hormon tersebut tanpa disedari. Gunakan kuasa bioteknologi untuk meningkatkan penampilan anda secara saintifik! Pergaulan anda, bisness anda dan hari yang anda lalui bersama orang tersayang pasti akan lebih mengembirakan!

CALL : +60195267122
Bank in ke akaun
~ mybanK 502036055159
~ cIMb 02080099637524
(DI ATAS NAMA ANNISHA BT NORDIN)

Perhatian : Pherolins & Mystique Swiss bukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara negatif. Ia di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Kesan keatas setiap individu adalah berbeza.Produk Pherolins di formula di USA. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

* Makanya, gunakanlah ia dengan sebijak-bijaknya!



♫.¸¸.♫´¯` PHEROLINS...





¤°.¸¸.•´¯`»Pherolins membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan..

HARGA : RM60 (Postage ke SM:RM6 SS:RM9)

Sesuai utk wanita 30-an ke atas....

Fragrance Oil
* Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan. * Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari. * Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan * Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian. * Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki. * Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan. * Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! *Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya,bau apakah ini.hemm..* DI-JAMIN BERKESAN.
Kesan keatas setiap individu adalah berbeza.Pherolins di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina.Produk Pherolins di formula di USA.Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.
Kajian menunjukkan lelaki memilih wanita yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih wanita yang mereka rasakan ada sifat kewanitaan yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones daripada Pherolins, anda boleh membuat mana-mana lelaki merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Pherolins mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), + copulin yang akan membuat mana-mana lelaki yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Lelaki akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Pherolins.

Pherolins bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik lelaki dan membuatkan mereka inginkan perhatian dari wanita. Kami menjamin 100% penggunaan Pherolins akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!

Pherolins pasti akan mengubah hidup anda dan di-jamin.



Apa itu Pherolins?

Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?

Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Bagaimana Copulins Memikat Perhatian Lelaki?

Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Tahukan Anda?
Mungkin ada persamaan antara copulins yang terkandung didalam Pherolins ni dengan satu ritual masyarakat melayu yang di panggil ‘nasi kangkang’. Di dalam sedar atau tidak, copulins asli dari manusia akan dihasilkan/dirembes oleh vagina wanita apabila ada rangsangan atau ‘gangguan’ padanya. Copulins yang dihasilkan akan dikesan oleh deria manusia khususnya lelaki. Ia berupaya untuk memanupilasi keupayaan lelaki untuk membezakan daya tarikan pada wanita dari rupa paras, bentuk badan dan suaranya. Copulins juga berupaya mengawal satu pusat di otak lelaki dan membuatkannya mengikut dan tunduk kepada wanita tersebut.

Ritual Nasi Kangkang - tak perlu saya jelaskan di sini bagaimana caranya , mungkin anda semua pun tahu. Prosesnya sama iaitu bahan yang jatuh ke dalam makanan bersama wap panas itu ialah copulins, bezanya ianya akan diberi makan pada si suami untuk menundukkannya. Perbuatan yang berdosa dan tak sepatut dilakukan. Manakala copulins di dalam Pherolins pula di perbuat secara saintifik dengan meniru komposisi asal copulins manusia dan tujuannya ialah untuk meningkat aura sepemakai pada pandangan mata lelaki. Begitulah hebatnya penangan COPULINS.

CALL : +60195267122
Bank in ke akaun
~ mybanK 502036055159
~ cIMb 02080099637524
(DI ATAS NAMA ANNISHA BT NORDIN)

Perhatian : Pherolins & Mystique Swiss bukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara negatif. Ia di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Kesan keatas setiap individu adalah berbeza.Produk Pherolins di formula di USA. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

* Makanya, gunakanlah ia dengan sebijak-bijaknya!

♫.¸¸.♫´¯` Phero-x





Perfume mencairkan hati wanita bila wanita menghidu wangianya...


Ingin MEMIKAT Wanita? Gunakan,,, Kuasa PHEROMONE!

Minyak Wangi Hormon untuk lelaki. Mempunyai kelebihan haruman yang lembut dan wangian yang sangat mengoda dan memikat wanita. Haruman yang di hasilkan akan menjadikan anda lelaki yang sentiasa di perhatikan dan di dampingi wanita. Phero-x juga akan menjadikan anda lelaki yang lebih berkeyakinan untuk berhadapan dengan semua wanita. Bagi si suami, gunalah phero-x untuk memikat isteri terutamanya pada malam hari atau malam jumaat. Hanya dengan 2 titisan phero-x, akan menjadikan anda seorang lelaki idaman wanita dan sentiasa didampingi wanita.



Ingin MEMIKAT Wanita?

Gunakan,,, Kuasa PHEROMONE!



Gunakan (pheromones), sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!

pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari.
lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
anda akan dapat lebih senyuman dari wanita.
anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
DI-JAMIN BERKESAN

Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.



Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Phero-X, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.



Phero-X mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Phero-X.



Phero-X pasti akan mengubah hidup anda dan di-jamin. Jika anda tidak puashati (kami akan pulangkan pelaburan anda 100%.)

Apakah pheromones?

Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia!
Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang libido pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Phero-X pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek Phero-X ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol Phero-X ini boleh tahan sehingga 3-4 bulan lamanya!)

Phero-X akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.

~@>-- JANGAN TUNGGU LAGI, JANGAN FIKIR LAGI, MASA BERJALAN TANPA MENUNGGU KITA, PERBAIKI DIRI ANDA SEKARANG UNTUK MENJADI SESEORANG YANG SENTIASA DI SAYANGI DAN DI INGATI SELALU PADA SETIAP MASA. HANYA DIRI SENDIRI YANG MAMPU MENGUBAH DIRI SENDIRI.


HARGA : RM50 (POSTAGE KE SM:RM6 SS:RM9)

CALL : +60195267122
Bank in ke akaun
~ mybanK 502036055159
~ cIMb 02080099637524
(DI ATAS NAMA ANNISHA BT NORDIN)

No comments:

Post a Comment