Followers

Thursday, May 20, 2010

Tongkat Ajimat Madura ¤°.¸¸.•´¯`»Jamu utk Lebih ketat, rapat & wangi..




HARGA : SM:RM25 SS:RM30 ( INCLUDE POS)

Jamu ''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia.

Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.

*Ingat!!!
Jamu ini dikhaskan bagi wanita(shj) untuk dipakai BUKAN untuk dimakan..

Khasiat utama jamu ini untuk mendatangkan manfaat berikut:
1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim yang sangat menjijikkan bagi sang suami.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara memakainya:

Ambil tongkat ini, masukkan dengan perlahan-lahan ke dalam kemaluan (rahim), tinggalkan/biarkan selama 5 - 10 minit. (bagi permulaan) Kemudian cabut dan cuci dengan bersih jamu ini dan disimpan untuk digunakan di lain masa. Untuk menggunakan bagi manfaat no. 4, Pakai jamu ini kira-kira 3 - 5 minit sebelum bersetubuh...

dan lihatlahh...hasilnyaa...AMat Menakjubkan!!!!
Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!!
Cubalah...dan percayalahhh!!!!!

Ketahuilah wahai kaum Hawa.... Kerana tidak mahu pasangannya berasa hati atau berkecil hati, lazimnya lelaki tidak akan komen apa-apa tambahan pula telah lama mendirikan rumahtangga. Namun disudut hati seorang lelaki begitu teringinkan pasangannya memilik faraj yang sempit/ketat seperti belum pernah disentuh.

SEBAB ITULAH ADA SESETENGAH LELAKI YANG TELAH BERUMAHTANGGA MENCARI YANG LAIN SECARA TERANG-TERANGAN ATAU SECARA SEMBUNYI DAN SUDAH TENTULAH PILIHAN UTAMA MEREKA ADALAH YANG SEMPIT dan KETAT....

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu... jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

Untuk itu saya perkenalkan "Tongkat Ajimat Madura". Inilah rahsia kaum wanita Madura mengikat pasangan mereka agar setia pada yang satu. Biarpun jauh merantau mencari rezeki namun kekasihnya tetap diingatan.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan kedalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum mulakan hubungan seksual.

''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.


PERINGATAN
"WANITA YANG MENGANDUNG ADALAH DILARANG UNTUK MENGUNAKAN TONGKAT AJIMAT MADURA KERANA DITAKUTI SUKAR UNTUK MELAHIRKAN ANAK. INI ADALAH DISEBABKAN FARAJ YANG SEMPIT AKAN MENYUKARKAN KELAHIRAN"
ORDER HARI INI SEMENTARA HARGA BELUM DINAIKKAN LAGI... BILA PERMINTAAN TINGGI DAN PRODUK SUKAR DIPEROLEHI

TESTIMONI :

Apa kata penguna TONGKAT AJIMAT MADURA

Dari : Puan Faridah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Tongkat Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks...

Saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa faraj saya macam kering sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa kering dan ketat sungguh ketara...

mmmm mlm tuh lepas 1 jam saya guna Tongkat Ajimat Madura..teringin lak nak buat hubungan badan dgn suami dan aduhai repeat lak lagi about 2 hours before the intercourse... Terkenang saya masa malam pertama...mengigil saya kerana faraj saya ketat sgt2 ...suami sy pun pelik first tima lah puloq dengar suami mengerang...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya...

seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus .....melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 4 org anak... selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2... hanya sekadar melepaskan tanggungjawab... dan melampias nafsu jerk...

thanks TONGKAT AJIMAT MADURA...saya akan rekemen pada kawan2...kalau encik nak buat testimoni ker pd komen saya nih please hide my identity yer..kalau nak buat testimoni la...tgh bulan ni saya balik dan saya akan contact encik lagi. oh ya.. satu lagi ada tak ubat kuat dan tahan lama kerana kesihan lak pada suami puas control.. ha ha ha
sekian komen ikhlas dari saya ..

CALL :+60195267122
Bank in ke akaun
~ mybanK 502036055159
~ cIMb 02080099637524
(DI ATAS NAMA ANNISHA BT NORDIN)


FOOT DETOX PATCH!RM1 SEKEPING PAKAGE 100 KEPING RM100 TIDAK TMASUK POSTAGE!!!




FOOT DETOX PATCH!RM1 SEKEPING PAKAGE 100 KEPING RM100 TIDAK TMASUK POSTAGE!!!
FOOT DETOX PATCH!

(KANDUNGAN HERBA :lebih kepada detox + sedikit slimming)

Jangan simpan toxin dalam badan anda. Gunakan foot patch untuk pembuangan toxin dalam masa yang sama memberi kesihatan yang baik kepada anda!

Dapatkan pelekat buang toxin yang murah dan berkesan di pasaran.

Sekeping hanya RM1.00 sahaja. Murah kan?
Tiada bahan terlarang dalam kandungannya. Hanya herba2 terpilih!

*Wanita mengandung & menyusu, dilarang memakai foot detox & slimming patch

Tahukah anda kandungan toksin yang merbahaya di badan anda sekarang? Tahukah anda dengan pencemaran, permakanan dan cara hidup anda sekarang menyebabkan kandungan toksin yang merbahaya telah meningkat di dalam badan anda.
Rawatan traditional di Asia sering mengaitkan bahawa kebanyakan bahagian di tapak kaki adalah berkaitan terus dengan organ-organ penting di dalam badan.
Tahukah anda koyok kaki membuang toksin badan telah lama di gunakan di Asia dan telah mula popular di Eropah dan Negara-negara timur tengah. Ramai telah menggunakannya dan telah berpuas hati dengan hasilnya.
Bagaimana Toksin Terjadi?
Toksin dalam tubuh manusia terjadi akibat pencemaran. Antaranya ialah pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian. Kesihatan menjadi lebih parah apabila manusia mengambil makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya merupakan punca utama terjadi toksin dalam badan. Inilah sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti tumor, kanser, migrain dan sebagainya. Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin. Di dalam sistem fisiologi tubuh, apabila seseorang itu sakit, badan sedang berusaha untuk menyingkirkan sisa-sisa buangan, mukus dan toksin yang menghalang fungsi tubuh.Toksin yang berada di dalam saluran darah akan di bawa ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya.

Berdasarkan kepada ilmu perubatan Cina, badan kita mempunyai lebih 360 titikakunpuntur, di mana 60 titik akupuntur ditemui di bahagian kaki.Bahagian kaki atau lebih sinonim sebagai “jantung kedua” ianya merupakan zon refleksi untuk organ dalaman utama badan kita dan merupakan “rumah” kepada pelbagai jenis toksik.

Apabilakita memakai Detoxifying Foot Patch, apabila pengedaran darah berlaku di bahagian tapak kaki, foot detox sachet akan menyerap toksik yang dibebaskan dari titik akupuntur. Dengan hanya menggunakan dalam tempoh satu malam sahaja kita akan dapat melihat kesan penggunaan iaitu perubahan dari segi warna dan bau foot detox sachet (dari warna cerahke warna coklat perang/hitam).

Bahan2:
++ Bamboo Vinegar
++ Wood Vinegar
++ ++ Chitosan
++ Dokudami
++ Loquat Leaf
++ Vitamin C
++ Vegetable fiber
++ Tourmaline
++ Cornstarch

Fungsi:
- detoxification
- slimming
- metabolism
- enhance immunologic
- prevent constipation
- improve skin condition
- prevent smelly foot
- cell activation
- anti-aging
- support blood circulation
- improve quality of sleep
- help to relieve the burden on the immune system

Tanda-tanda seseorang itu BANYAK TOKSIN:

* Kerap sakit kepala.
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
* Susah bangun tidur.
* Bahagian keliling mata gelap.
* Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
* Sinus.
* Berat badan meningkat.
* Kehadiran selulit.
* Gaut.
* Kulit muka berminyak.
* Masalah jerawat dan banyak lagi.

Hanya tampal, rehat dan tidur. Toksin dalam badan anda akan diserap. Keesokkanya, anda akan rasakan kesegaran badan, bertenaga, bersemangat. Tiada lagi wajah lesu yang 'mengiringi' anda ke pejabat.

Cara pemakaian:-
1: Buka kertas pada pelekat.
2: Buka plastik Foot Detox dan tampal bahagian yang mempunyai tulisan pada pelekat.
3: Pastikan bahagian yang mengandungi herba menghadap ke tapak kaki.
4: Lekat pada tapak kaki selama 6-8 jam sahaja.

Pakai Foot D'tox selama 5 hari berturut-turut dan berhenti 2 hari. Tujuan berhenti 2 hari adalah untuk mengimbangi semula sistem dalam badan.

Cara pemakaian yg mudah. Keesokan pagi anda akan dapat lihat toksin yg telah disedut keluar melalui tapak kaki anda..

1. Tidak sesuai untuk ibu mengandung atau menyusukan anak
2. Tidak sesuai utk mereka yg mempunyai penyakit kronik i.e. kencing manis, lemah jantung, buah pinggang dsb
3. Jangan lekat pada bahagian kulit yang sensitif
4. Jauhkan dari kanak-kanak
5. Jangan guna sekiranya bungkusan Detox Foot Patch terkoyak
6. Selepas pakai, bungkus patch dan terus buang ke dalam tong sampah
7. Cuci kaki dengan sabun agar bau herba tidak terlalu kuat
8. Banyakkan minum air untuk melancarkan proses penyingkiran toksin.minum 8-10 gelas sehari.

CALL :+60195267122
Bank in ke akaun
~ mybanK 502036055159
~ cIMb 02080099637524
(DI ATAS NAMA ANNISHA BT NORDIN)



GOLD SLIMMING PACTH DGN HARGA JUALAN : RM2.50 SEKEPING(TIDAK TERMASUK POSTAGE)



INGIN KURUS? TIDAK PERLU MAKAN UBAT!
Memperkenalkan PREMIUM GOLD SLIMMING PATCH - Detox & Slimming Patch!!! Hanya tampal pada kaki tanpa perlu makan ubat kurus. Produk terbaru di pasaran amat sesuai untuk anda yang ingin membuang bukan sahaja toksin, tetapi LEMAK berlebihan didalam badan anda. Badan anda akan bebas dari... toksin, menjadikan anda lebih segar dan sihat sambil melangsingkan lagi bentuk tubuh dan membebaskannya dari lemak berlebihan.
Kesannya dapat dilihat setelah anda buka Slimming Patch tersebut pada keesokkannya yang telah bertukar warna kuning kehitaman. Menunjukkan lemak telah dicairkan. Gunakan berterusan sehingga mendapat berat badan yang anda inginkan.

Bagaimana SLIMMING patch berfungsi?
Herba dan bahan semulajadi yang digunakan dalam SLIMMING patch ini memanaskan BADAN dan mencairkan LEMAK. Herba dan bahan semulajadi yang digunakan dalam SLIMMING patch ini akan memanaskan tapak kaki dan membuka ruang lubang akupuntur 360 titik pada kaki dan ini membolehkan LEMAK dari badan ditarik secara lembut dan perlahan.



GOLD SLIMMING PACTH BERFUNGSI ~ Menyerap Lemak Berlebihan

**Berfungsi sebagai penyahtoksin, ia juga meningkatkan kadar metabolisme, memecahkan lemak-lemak yang berada di tisu dan seterusnya memberi kesan ajaib dalam mengurangkan berat bad...an dan mendapatkan kulit yang lebih sihat Cara hidup,pemakanan dan pencemaran menyebabkan kandungan toksin merbahaya semakin meningkat dalam badan kita.Rawatan traditional di Asia sering mengaitkan bahawa kebanyakan bahagian di tapak kaki adalah berkaitan terus dengan organ-organ penting di dalam ...badan. Tahukah anda koyok kaki membuang toksin badan telah lama di gunakan di Asia dan telah mula popular di Eropah dan Negara-negara timur tengah. Ramai telah menggunakannya dan telah berpuas hati dengan hasilnya..

Bahan utama slimmimg foot patch :

BLACK HAW
...main function: help to digest
FOLIUM SENNAE
main function: help healing constipation
RHEUM OFFICINALE BAILL
main function: cooling blood, help removing internal moisture, help to digest
MANGNOLIA OFFICINALIS
Main function: help to digest, help healing constipation
SODIUM SULFATE, ANHYDROUS
Main function: help healing constipation
COPTIS CHINENSIS
Main function: help to digest, help healing constipation and detoxing

** Dihasilkan berdasarkan pada produk Detox Foot Patch, tetapi ditambah dengan kandungan tambahan yang memberikan kesan tambahan iaitu slimming function..

**Foot Patch (Gold)- terdapat bahan tambahan yang akan mampu menarik keluar lebihan lemak untuk tujuan pelangsingan.

**Berfungsi sebagai penyahtoksin, ia juga meningkatkan kadar metabolisme, memecahkan lemak-lemak yang berada di tisu dan seterusnya memberi kesan ajaib dalam mengurangkan berat badan dan mendapatkan kulit yang lebih sihatLihat seterusnya..
Cara hidup,pemakanan dan pencemaran menyebabkan kandungan toksin merbahaya semakin meningkat dalam badan kita.Rawatan traditional di Asia sering mengaitkan bahawa kebanyakan bahagian di tapak kaki adalah berkaitan terus dengan organ-organ penting di dalam ...badan. Tahukah anda koyok kaki membuang toksin badan telah lama di gunakan di Asia dan telah mula popular di Eropah dan Negara-negara timur tengah. Ramai telah menggunakannya dan telah berpuas hati dengan hasilnya.

CALL :+60195267122
Bank in ke akaun
~ mybanK 502036055159
~ cIMb 02080099637524
(DI ATAS NAMA ANNISHA BT NORDIN)


EZY FIR SAUNA ~



Ezy Fir Sauna

Ezy FIR Sauna HARGA SM:RM680 KOS POS FREE BG SM
KOS PENGHANTARAN KE SABAH /SARAWAK RM80 / BRUNEI RM120 /SINGAPURA RM180

Kelebihan Infrared Sauna

Kajian biologi mendapati bahawa gelombang infrared antara 5.6um-15 um boleh memberi faedah terapi yang terbaik kepada badan manusia.
Manfaat sinar inframerah jauh :
Inframerah menghasilkan panas yang menyebabkan pembuluh darah membesar, meningkatkan suhu kulit, memperbaiki peredaran darah dan mengurangi tekanan jantung.
Tubuh manusia terdiri dari 70% air dan 80% dari darah adalah air. Sinar infra merah memiliki getaran yang sama dengan molekul air. Molekul tersebut akan pecah menjadi molekul tunggal yang meningkatkan arus cairan tubuh, sehingga meningkatkan oksigen dalam darah.

1. Mengurangkan kesakitan sendi, urat saraf.
2. Mencantikkan kulit.
3. Mengurangkan selulit
4. Mengurangkan stress.
5. Mengurangkan masalah sinus, resdung dan migraine.
6. Meningkatkan sistem imunisasi badan. Memulihkan selsema dan demam.
7. Meningkatkan metabolisme (600 kalori baker dalam 30 minit). Bila pengaliran mikro meningkat, racun dapat dibuang dari tubuh melalui metabolisme. Hal ini juga akan mengurangi beban hati dan ginjal.
8. Menyeimbangkan pH dalam tubuh.
9. Bertindak sebagai antioksida..Menyingkirkan toksik badan melalui peluh.
10. Anti penuaan

Apakah FIR atau Far Infrared (Sinar Infra Merah)
Sinar Infra Merah JauhCahaya matahari merupakan sumber tenaga bagi semua kehidupan di bumi. Cahaya matahari 80% nya merupakan sinar infra merah. Panjang gelombangnya 4 – 1000 mikrometer. Sinar infra merah menghasilkan panas, dan panas tersebut dapat diserap dan dimanfaatkan kembali.

FIR sauna atau Far Infrared Sauna ialah sauna kering (dry)
Ia merupakan kaedah moden menggunakan Far Infrared untuk membakar lemak, membuang toksik badan & mengurangkan insomnia dll.

Mudah dilipat dan pasang. Mudah dibawa kemana-mana.Boleh kawal masa antara 5 minit-30 minit... ikut kemampuan anda.
- Power-600W
- Kain tebal dan kalis air
- 3 panel pemanas (1 dibelakang dan 2 dikiri dan kanan)
- Remote control disediakan
- Mempunyai 6 tahap suhu iaitu(40,45,50,55,60 & 65)
- Anda boleh setkan suhu yang anda kehendaki
- Saiz Sauna P x L x T = 80cm x 70cm x 95cm

CALL :+60195267122
Bank in ke akaun
~ mybanK 502036055159
~ cIMb 02080099637524
(DI ATAS NAMA ANNISHA BT NORDIN)

No comments:

Post a Comment